Gråter som ett litet barn....

Jag satt nu precis och smsáde med en vän och vi bestämde att vi skulle träffas imorgon :) Då kom jag på att jag inte läst på hennes blogg på år och dar,,,,så jag kikade in för att kolla runt lite.
Hittade ett inlägg där hon beskriver sin mammas död, då hon var med, varje fas och steg i kampen,,,,hon skri´ver så otroligt målande och vackert fastän det är fruktansvärt att läsa,,,jag får pausa hela tiden för att torka tårarna,,,,för att sedan fortsätta igen.
Vilken otroligt vacker och välskriven berättelse om det som är så svårt och så fruktansvärt.
Tack Maria för en outstanding berättelse som griper tag i en ordentligt, en läsupplevelse som inte går att glömma.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0