Utmanad :)

Bild utmaning

Jag har blivit utmanad av  Sol, Regn och Tequila att leta reda på en bild och skriva något om den.

Så klart tar jag mig an utmaningen!

Här är reglerna:
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera några stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Här är min 6-e bild just nu.



Det är min dotter som doar bakom Sandra Dahlberg då vi är uppe i stugan i Klimpfjäll. Det hade varit look alike tävling, och hon fick gå upp på scenen och sjunga med Sandra. tyvärr hade jag en dålig mobilkamera då, så bilden är ju inte den bästa,,,men min bild nr 6.

Jag har redan haft denna utmaning tidigare och låter den stanna här nu utan att skicka den vidare denna gången. Men alla som känner sig manade får ju givetsvis ta den :)

Kommentarer
Postat av: Vida

Vilken härlig bild och vilken stund det måste varit för dottern. Hoppas du har en skön kväll!

2009-03-07 @ 21:56:12
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Maria

Vad mysigt. Vilken upplevelse och vilket minne det måste ha blivit för dottern.

2009-03-08 @ 11:05:20
URL: http://mariasbetraktelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0