1år.



Tänka sig,,,nu har jag bloggat i ett år!!! och försökt samla mina guldkorn här och i mitt hjärta. jag har fått läsa mååånga av era små mirakler i vardagen,,,vardagsmirakler!
Vissa har varit stora och vissa har varit små,,,men naggande goda ändå :)
Jag har fått uppleva mina egna små vardagsmirakler, och fått dem stötta och blötta här.
Men det har varit en härlig resa att göra,,,både skratt och gråt har jag fått uppleva här i bloggvärlden, och att det fanns så´n kärlek och värme och tro till människan här i cyberrymden kunde jag aldrig drömma om.
och att det fanns så många intressanta blogga och livsöden kunde jag heller inte tro,,,att lilla jag skulla få dela så många olika livsöden,,,
1år har gått,,,och många möten har det blivit. Både här och i det verkliga livet.
Några av dessa mötem har jag skrivit om,,,och några har jag bevarat i mitt inre,,,, och några kommer jag att skrivaom framöver,,,,

Mötet mellan människor är en av de mest spännande saker jag kan uppleva, och som jag verklegn lever för,,,det ger mig insperation, eftertanke och reflektion,,,över livet,,,tiden och hela världsaltet.

Kommentarer
Postat av: Nina

GRATTIS!



Men bara ett år.. jag tycker du har funnits här länge :)

2009-04-04 @ 15:18:25
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

:)) Hahhaaaa,,, ja, ibland tycker jag också det,,,,medn det är faktiskt bara ett år :))

2009-04-04 @ 18:24:21
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Vida

grattis!!!

2009-04-05 @ 01:17:08
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Maria

Grattis! Vilket bra inlägg, du beskriver precis det som jag tror att de flesta av oss i bloggvärlden känner.

2009-04-05 @ 19:07:28
URL: http://mariasbetraktelser.blogg.se/
Postat av: Anne

Ja visst går ett år fort!

Vi började nästan samtidigt...

Nu exakt faktiskt ... har jag bloggat i ett år och det året har varit lika långt som ett helt liv!

Tack för att du funnits där i vått och torrt.

Jag har inte riktigt orkat svara på alla inlägg som kommit under året, och alla dessa trösteord Madde, David och jag fått är värt en guldmedalj till dig.... men jag försöker hinna ikapp emellanåt.

Du har varit helt fantastisk glädjespridare och inspiratör...glöm aldrig det!

Cyberrymden gör en enorm skillnad. Här kan vi vara oss själva för en stund...som norrlänningen säger!

Kram på dig och fortsätt ett år till vetja!

Tack för att du finns!

Bamsekramar!

2009-04-06 @ 00:05:35
URL: http://levaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0