Nej nu...

Nej, nu har det blivit så mycket godis, socker mm mm att jag måste börja tänka på att dra igen lite,,, vågen har nått en magisk gräns :-)) Och måste nu motas tillbaka.
Jobbigt men sant.
Har ni erfarenheter av Gi eller någon annan metod, så dela gärna med er till mig ;-)
Det där med Gi låter ju intressant, och jag har provat så där halvhjärtat någon gång. Men det varkar ju ha så mycket andra bra effekter på blodsocker och humör mm mm. jag har hört att även barn med adhd mår bättre av kolhydratfattig kost eftersom de blir jämnare i humöret,,,, hm spännande,,,kanske jag skulle sätta in sonen också på diet ;-)

Kommentarer
Postat av: Anne

GI funkar! Kan inte påstå att jag följer det slaviskt just nu, men när jag gjorde det gick jag ner 7 kilo i ett nafs...jag förstod inte varför egentligen för jag åt det mesta med fett i.
Smör,grädde i maten med fullkornsprodukter till.
Bönor, quinoa, fullkornsris, ingen potatis.
Kommer inte ihåg allt men jag gick ner...nu har jag gått upp igen så jag får ta itu med GI igen.
Det började så bra i Thailand, där åt vi bara GI-mat utan att vi tänkte på det och viktraset började...får nog åka till Thailand igen!

2008-05-13 @ 02:08:42
URL: http://Levaidag.blogg.se
Postat av: vindensmelodi

Åh, ja thailand låter härligt,,, kanske ska köpa min lunch på thaibaren vi har här.

2008-05-13 @ 08:48:25
URL: http://vindensmelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0