25 frågor om mig.


 


1. Hur gammal är du om fem år?
  42

2. Hur löd det senaste sms:et du fick?  "Vi har liks kepsar bägge två"

3. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Jag sms:ar och ringer lika mycket.
4. Vilken är din favoritplats?  I naturen,,, always.

5. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Förhoppningsvis bor jag närmare mitt hemställe, eller åtminstonde har jag en stuga där.

6. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Nu när jag läste roliga bloggar.
7. Hur många landskap har du bott i? Tre.

8. Är du social?  Ja, verkligen när jag är på det humöret,,,men ibland vill jag bara vara själv och reflektera över saker och ting.  

9. Tycker du om kaffe?  Ja och the :-)
10. Vad dricker du till frukost?  Mjölk.  

11. Tycker du om att mysa/kela?  Ja, men har ingen att göra det med just nu.
12. Känner du någon med samma födelsedag som din?  Jo, 3 stycken faktiskt.
13. Föredrar du havet eller en bassäng?  Havet.
14. Vad har du för ringsignal?  En vanlig telefonsignal,,,,en så´n där gammaldags ringsignal.

15. Flirtar du mycket?  Njae, jag kanske uppfattas som flirtig av vissa som inte känner mig eftersom jag för det mesta är glad och älskar människor,,,men de som känner mig vet att jag inte flirtar för nöjes skull,,,och absolut inte med upptagna.
16. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  P3.  

17. Vem var din favoritlärare på högstadiet?  En kvinna som visste hur man tog elever i den åldern, hon var älskad av alla elever, ställde sig på elevernas sida, och kunde få även de vildaste att förstå att hon ville dem väl,,,tyvärr tyckte inte de andra lärarna likadant och ledningen, så hon fick tillsist sluta. Något som var ett helt fruktansvärt misstag! Att sumpa en sådan lärare är ofattbart! Alla elever var ledsna.

18. Hur länge har du campat som längst i ett tält?  Ett par dagar.
19. Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?  Jag skulle ge mig själv hög självkänsla och inre lugn och harmoni,,,,då löser sig resten :-)
20. Vill du säga förlåt till någon?  Jag tror inte jag har något otalt med någon,,,men skulle jag ha det så vill jag absolut be om förlåtelse, för det är aldrig min avsikt att skada någon.

21. Varför bloggar du?  Tänkte dela med mig av mina tankar och funderingar.
22. Har du funnit Harmoni i ditt liv?  Jag är på god väg ;-).

23. Hur ser folk dig?  Som en glad sprallig känslig och impulsiv människa.

24. Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?  Tatuera mig. Men nu vet jag inte om jag vill det mera,,,jag är nästan mer orginell utan tatuering eftersom de flesta har en.

25. Har du någon dold talang?  Sjunger rätt bra.


Kommentarer
Postat av: Littlesister

Du o jag e rätt lika=) Får jag sno frågorna o ha på min sida??

2008-05-10 @ 12:20:26
URL: http://twistedlittlesister.blogg.se
Postat av: vindensmelodi

Ja, det verkar som det :-) Visst sno frågorna du,,,det har jag också gjort :-):-))

2008-05-10 @ 13:01:38
URL: http://vindensmelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0