Ny utmaning :-) Mmmm, gillar det ;-)

Utmaningen kommer från Chissras, och även Mariasbetraktelser utmanar den som vill.
Jag antar den givetvis med fröjd :-)

UTMANING


1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Sjunga,
2. Laga mat.
3. Handla
4. Diska.
5. SOVA.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hade en två årig dotter och var mammaledig.

Vilka platser har du bott på?
Ö-vik
Stockholm
Umeå
Vilhelmina
Långviksmon
Boden

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Betala igen alla lån, inklusive min familjs lån. 
Fixa allt som behöver renoveras på våra hus,
Skänka en hel del till Hoppets stjärna, som ju är släkten :-) 
Satsa på inlandskommuner,
bygga ett reatreat åt utbrända, med de bästa behandlingarna någonsin,
Jobba med dessa utbrända själar, och ge dem min erfarenhet, dela deras erfarenhet. 


Jag utmanar alla som vill! (det är så många som redan fått den)

Kommentarer
Postat av: Vida

Gillar att läsa utmaningar eftersom de ofta avslöjar något man inte vet. Alltid lika spännande!



Vida

2008-07-24 @ 23:48:09
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com
Postat av: vindensmelodi svarar

Ja, visst är det kul :-) Jag gillar också det,,,

2008-07-24 @ 23:53:47
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0