Tänka sig ändå....

Jag har alltid funderat på varför folk skaffar sig bloggar, och varför det är så "inne" med att läsa bloggar mm - kan det bero på att vi känner oss så ensamma så att vi måste visa ut oss i cyberrymden för att få bekräftelse? På något sätt har kanske datorn blivit ett substitut för riktiga fysiska träffar? Kanske är det lättare att sitta framför en dator och uttrycka sina tankar, känslor och funderingar istället för att gå ut och träffa riktiga människor fysiskt? Kanske är det ett sätt att synas och höras och få säga till världen att jag finns och vill också vara med?
Ja, jag har funderat mycket och nu är jag där.... inne på min egen blogg!!! Tänka sig ändå - att jag skulle skaffa mig ett bloggkonto! Herregud,,, vi får väl se om jag blir inbiten bloggare och upptäcker tjusningen med det eller om jag faller platt som en pannkaka efter några få dagar och skiter i allt.....
Jag tänkte i alla fall göra ett försök, jag kan ju inte klandra andra och tycka till om jag själv inte provat - eller hur?

Här är en bild från "min natur" som jag har omkring mig. Naturen tilltalar mig mycket. Där hämtar jag kraft för dagen :-)

image2

Kommentarer
Postat av: Vida

Vilken fantastisk miljö, det måste vara balsam för själen att ha tillgång till det...

2008-06-08 @ 14:13:40
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: vindensmelodi

Ja, det är det verkligen! Jag har förmånen att ha en helt underbart vacker natur omkring mig :-) Jag hade gärna delat med mig lite av den till de som inte har den så nära,,,det är få förunnat att ha naturen så vacker och så skön inpå knuten :-) Men jag hoppas att mina bilder förgyller tillvaron för andra :-)

2008-06-08 @ 15:38:19
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0