Meditation.

Imorse vaknade jag och gjorde mig iordning, skickade barnen till skolan, och satte mig och lyssnade på en meditations skiva som jag fått av en kompis,,,, jätteskönt! Jag har ju provat lite av varje nu ett tag, och ibland är det svårt att hitta rätt,,, hitta rätt träningsform, rätt meditations skiva, rätt röst,,, man måste ju känna sig tillfreds med den röst som man lyssnar på annars kan man inte koppla av, det måste vara en lugn och behaglig röst för att man ska känna att man slappnar av ordentligt,,, och nu har jag hittat den optimala rösten - den tillhör Christina Dive´n.
Underbar att lyssna på, och hon har gjort många olika meditations skivor.

Kommentarer
Postat av: Anne

Det är bra att du testar dig fram, för varje människa har en egen röst att lyssna till. Jag är med i en meditationsgrupp varje tisdag så vi sitter och mediterar i grupp, ca12-15 pers. varje gång. Vi lyssnar på en CD med enbart en porlande bäck i bakrunden. Det tar 30 minuter. I gruppen samlar vi energierna innan sittningen så att energin flödar fritt i gruppen.
Efter varje sittning är alla så lugna och behagliga och vi fikar och pratar om värdsliga och mediala saker. Många nya och intressanta saker har jag lärt mig den senaste tiden.
Flera av gruppmedlemmarna är mediala och två av medlemmarna har hjälpt min Madde med healing och hjälp från änglar och andra hjälpare.
Många tycker det är flum, men då har man inte insett att det finns något större. Jag tor benhårt på att univerum är vår hjälpare om vi vågar be om det!

2008-04-25 @ 02:12:17
URL: http://Levaidag.blogg.se
Postat av: vindensmelodi

:-))
Härligt, då är vi på samma nivå ;-) Jag är helt övertygad om att det fungerar, och att vi har energi som övergår till andra typer av dimensioner när vi inte finns i denna dimension mera,,,, håller på med en riktigt spännande bok nu om just detta :-)

2008-04-25 @ 10:29:38
URL: http://vindensmelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0