Såja.

Det blir mer en regel än ett undantag att det är långt emellan gångerna jag skriver här, tyvärr,,,har så många gånger sagt att jag ska börja blogga igen men det finns liksom inte den tiden nu....
Jag har iaf min älskade Eros kvar,,,,inga andra vovvar för tillfället. Ming blev såld och jag köpte mig en ny liten valpkompis till Eros, men blev allergisk mot henne, jag har aldrig tidigare varit med om liknande, men tydligen så kan man utveckla allergi mot vissa hundar och inte andra, jag blev så dåligt att det fanns inget annat att göra än att sälja tillbaka henne till uppfödaren.
Men Eros känner jag inte av,,,så vi får se om jag vågar mig på att ta en vuxen hund framöver som inte har valp päls, kanske en omplacering.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0