Nu var det läääängesedan,,,,

Oj, vad tiden går, det var så längesedan jag bloggade nu så att jag har nästan glömt hur man gör. Min sommar har i alla fall varit lugn och skön, jag har bara tagit det lugnt och njutit av min semester. Nu är jobbet i full gång och skolorna har också kommit igång. Det är rätt skönt det med då rutinerna är som vanligt igen,,,fast jag skulle ju inte gråta precis om jag fick fler semesterveckor.

Jag har fått en utmaning av Di och den antar jag med glädje,,,det gäller att beskriva hennes blogg med ett ord.











Diqueen är Ögonfröjd för mig :) Hon har både härliga texter, dikter och berättelser ur livet,,,men framförallt sååå otroligt vackar bilder som man bara kan sätta sig och njuta av, sjunka in i, drömma sig bort i,,,meditera till,,,bilder och foton som hon själv gjort som är balsam för själen :)



Nu utmanar jag mina läsare som har lust att ta sig an denna utmaning,,,ingen nämd ingen glömd,,,inget tvång, bara fri vilja :)


På återseende,,,
Vinden,,,

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

ja, det var längesen - Hej!

2009-09-26 @ 22:51:58
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/
Postat av: Vida

Hej vad härligt att du är tillbaka, har verkligen saknat dig och dina sköna inlägg men tycker samtidigt att det är härligt när bloggen inte är något måste. Jag har redan gjort den här utmaningen men när det gäller att beskriva din blogg med ett enda ord så blir det för min del: VISDOM.



Varm kram från Vida

2009-09-27 @ 10:43:15
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Di

Tack för de underbara orden! Och jag kan bara hålla med Vida om hennes ord om din blogg :) visdom var ett bra ord. Kramar!

2009-09-27 @ 20:21:29
URL: http://diqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0