WWW

Wilhelmina Winter Weekend börjar nu i dag :) Det är ett späckat arrangemang av både skotertävlingar, big Jump tävlingar, starke man tävlingar,,,men eftersom Magnus Samuelsson dansar i Lets Dance nu så kommer inte han hit i år. Isstolpssittning är en av de stora attraktionerna,,,och som jag har sagt förut så har väl vi norrlänningar lite att roa oss med,,,som i videoklippet Klimpfjäll on ice,,,och detta är ju en till sån där galen grej. Alla tävlande sätter sig upp på dessa isstolpar idag,,,och kliver inte ner förränn på Lördag!! Det gäller att vara ordentligt klädd inför nätterna som kommer. Vi har ju haft en del kändisar som kommit och tävlat bla Erold Wessman från Robinsson,,, Den som vinner vinner 25000:-



Jag får återkomma med vem som vann och lite bilder från helgen som kommer. Den här "lilla" isklumpen närmast kameran kommer att bli en isskulptur som konstnären Mats Fahle´n alltid skulpterar varje år,,,, brukar bli otroliga kreationer i is.

Kommentarer
Postat av: Vida

Låter som om du har en härlig helg framför dig.. kul när det händer saker.



Kramar till dig



Liv

2009-02-05 @ 18:46:51
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com
Postat av: Maria

Vad skoj. Det är alltid kul när det händer något.

Det gäller bara att ha energin till att orka vara med. Längtar tills den dagen då jag inte behöver fundera i dessa banorna längre.

2009-02-05 @ 19:31:40
URL: http://mariasbetraktelser.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det låter som en kul helg du har framför dig. Här nere i skåneland kommer man knappt ihåg hur det var att ha snö att leka i. Kommer det en cm så tycker barnen att det är "sketamycket" snö........sorgligt egentligen.

Tack för peppet. Jag har ju helt irrationella tankar emellanåt.....

Kära du, jag är så glad att jag hittade dig!!!!

Stora kramar vännen

2009-02-06 @ 09:04:08
URL: http://jh73.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0