Tack,,,



,,,,Mammamelissa för denna underbart fina utmärkelse! Tack, tack tack,,,jag blir rörd ända in i själen, och lite snopen över denna blogg blomma :-) Men såååå otroligt glad :-)
Det värmer ända in i märgen på min frusna lapplands kropp.
Att få en utmärkelse betyder mycket för mig, får mig att vela fortsätta blogga, får mig att känna mig behövd och omtyckt. Denna blomma ger mig hopp och glöd,,, den får mig att se framåt och blicka uppåt!

Tack goa du Melissa :-)


Nu är det ju då min tur att sprida denna vackra blomma vidare till 7 bloggar jag tycker om och det blir som följer:

Aurosia:   För ditt öppna hjärta, och din rättframhet och ärlighet.
Christofer:  För dina otroliga kunskaper inom fotografering som förgyller mångas tillvaro.
Carpe Diem:  För din kamp, dina underbara beskrivningar som bara går rakt in i hjärtat. 
David:   För din hela person som utstrålar kärlek till din Madde och din nästa.
Levaidag:  För ditt underbara mammakärlek till dina barn, din kamp för Madde och för din possitivitet.
Christine:  För att din nya blogg kommer att ge mig många goda skratt, för din kamp och kärlek till din syster Madde.
Madde:  Som ett minne för att du för alltid har rotat dig fast i mitt hjärta,,lärt mig så mycket, och fått mig att se saker på andra sätt, fått mig att inse vad som är viktigt. Att leva här och nu - det kunde du Madde :-) Du finns alltid kvar!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Varsågod! Och så fint "motto" du har på din sida: det är alltid i motvind som en fågel lyfter... ja, det är nog så... väldigt tänkvärt.

2008-11-29 @ 13:25:31
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Underbara lilla vind... det är du verkligen! Tack snälla! Jag tar emot din utmärkelse med stor ödmjukhet och dina ord.. "för min kamp"... ska jag bära med mig länge! Tack underbaraste människa!



Däremot kommer jag inte att lägga ut den på min blogg... jag hoppas du förstår varför! Det är inte av nonchalans och ointresse... utan för att jag dels tycker synd om de som aldrig får någon utmärkelse, men som skulle behöva en. Dels också för att jag aldrig någonsin kommer att kunna nominera någon vidare... alla är ju underbara på sitt sätt! Så jag hoppas du förstår... men från djupet av mig... Tack snälla snälla du...



Du är behövd av många...och bara så så så mycket omtyckt! Jag tycker om dig, och det du skriver landar nästan alltid väldigt mjukt och bärande hos mig! Tack för det också, min vän...



Varmaste kramen till dig...

2008-11-29 @ 18:33:01
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Gisan

Så klart att du skulle ha en sån utmärkelse. Du har en underbar blogg som ger så mycket till andra. Kramar...

2008-11-30 @ 11:13:55
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: kicki

Åh vad glad jag blir!

Tack så mycket :)

2008-11-30 @ 14:40:21
URL: http://christinedeckert.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

Melissa: Tack åter igen :-) Jag blir så glad :-) Kramen.





Elisabeth: Jag förstår precis ditt tänk,,,det är så jag tänker också ibland. jag är glad över att du tar emot denna bloggblomma i ditt hjärta :-) Kraaaam.





Gisan: tack söta du:-) Kramar.





Christine: Varsågod kära du:-) Kramen.

2008-11-30 @ 15:21:32
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Anne

Tack snäll goa du för nomineringen!

Du är bara för underbar!

Tycker om att gå in på din sida när jag behöver lite reflektioner över livet.

Du skriver så vackert!



puss o Kram!

2008-11-30 @ 23:27:32
URL: http://levaidag.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

Anne: Varsågod,,,den ä'r du såååå värd :-) min vän :-)



Kramar i miljoner.

2008-12-01 @ 08:59:24
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0