Utmaning av Malve.

Jag har nyligen ,,,,upplevt stressen på nära håll,,,väldigt nära, nämligen i mitt hjärta och djupt i min själ. Nu jobbar jag på att minimera stressen i mitt liv,,,,för att få bort den helt är omöjligt,,,det är bara att inse - man måste lära sig hantera den på ett annat sätt.

I min torktumlare,,,, finns ingenting,,,,,jag har nämligen ingen - suck, hänger all tvätt.

Min allra käraste ,,, är det bästa, vackraste och ödmjukaste jag har ;-)

Om mina barn,,, fått heta vad jag ville först skulle det ha varit Jennifer eller Simone och Milton eller Tim.

Om min mamma,,,, inte hade fött mig,,,,var hade jag varit då, och om hon hade tagit hand om mig hade jag nog inte heller levt idag.

Jag köper,,,, numera oftast bara saker jag behöver,,,inte lika ofta saker som jag bara vill ha för att ha.

Nio gånger av tio,,,, ligger jag och znoosar alldeles för länge på morgonen, och tar mig inte upp till min meditation eller yoga.


Den här utmaningen fick jag av Malve.
Uppgiften är följande:* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade.


Jag utmanar alla som kikar in här och känner sig manade :-)

Kommentarer
Postat av: Vida

Jag kommer att göra den.. fick den av Malve och tar även åt mig av din.



Roligt att få reda på lite mer om dig. Kramar från Liv

2008-11-05 @ 20:07:36
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: vindensmelodi

Kul,,,ja, det är lite kul att veta mer om bloggkompisar,,,men jag förstod efter jag gjort denna,,,, att man inte behöver börja med samma ord kanske,,,man kan nog hitta på 7 nya/andra saker att berätta,,,, kanske gör jag det sedan :-)



Kramizar.

2008-11-06 @ 10:08:08
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Gisan

Det var roligt att läsa det här och se fler sidor av dig. Jag är dock tråkig och tänker inte känna mig manad... Kramar...

2008-11-06 @ 14:18:37
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: vindensmelodi

Tack,,,ja, självklart skriver man det man vill och känner sig manad till,,,och ibland känner man sig inte manad :-) Det gör inget,,, :-)



Kramar

2008-11-06 @ 21:10:53
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0