Avslappning.

Avslappning är viktigt vid meditation, och för övrigt också skulle jag vela säga ;-) Men många av oss har otroligt svårt för att komma ner i varv och slappna av,,,med alla krav vi har på oss. Krav som sätter sina spår i både kropp och själ. Avslappning är Aoch O för god hälsa, det motverkar stress och ger kroppen tillfälle att fylla på med ny energi.
Försök att varva ner i ett varmt bad. Lyssna till musik, Få massage (Mmmmm) Utför yoga, meditation tai chi eller dylikt.
Jag har nog testat allt nu tror jag,,,men mera massage skulle man ha haft.
Det är lite svårt att massera sig själv.... Får ta och ringa och boka tid :-)






Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, jag vill ha massage i massor. Och kli på ryggen.

2008-06-16 @ 22:56:25
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

:-)) ja, det är skönt också,,, hehe

2008-06-16 @ 23:12:22
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0