Kul 3:a :)

Hittade denna hos Vida :) Och antog utmaningen direkt!



Såhär lyder instruktionerna:
Länka till den som utmanat dig/där du hittade listan, svara på frågorna, och (om du vill) utmana fem andra bloggare! Det kan också vara lämpligt att meddela dem att de är utmanade.


Tre yrken du drömde om när du var yngre?
Akutsjuksköterska.
Ambulansförare.
Veterinär.

Tre yrken du skulle vilja prova på?
Stuntman,,,eller kvinna då ;)
Pilot
Psykolog

Tre yrken du inte skulle vilja ha?
Museivakt (har inte tålamodet helt enkelt).
Elitidrottare.
Bingovärdinna.

Tre språk du skulle vilja kunna?
Franska.
Spanska.
Italienska.


Tre länder du vill besöka (som du inte tidigare varit i), och varför?
Australien, Bara sååå mäktigt (tror jag;)
Island, och få bada i varma källor, rida islandshästar och tölta :)
Thailand, mångas drömsemester bär ju dit, men jag har aldrig kommit så långt, men tror verkligen att jag skulle gilla kulturen där, maten och invånarna :)

Tre platser/områden i Sverige du skulle vilja besöka (som du inte tidigare varit på)?
Skåne.
Småland.
Västkusten.

Tre svenska platser/områden du varit på och vill återvända till?
Höga kusten,,,är sååå vackert.
Ragunda kommun, med Kung Chola long kong´s tempel.
Gotland på medeltidsveckan,,,vilken upplevelse :)

Tre platser i Sverige du skulle kunna tänka dig att flytta till?
Gotland!!!
Örnsköldsvik - Höga kusten.
Varför inte kiruna ;)

Tre talanger du önskar att du hade?
Att kunna göra människor glada och lyckliga.
Att kunna se människors inre behov.
Att jag kunde sjunga så att det gick rakt in i folks hjärtan.

Tre saker som alltid finns i ditt kylskåp?
Haullomiost.
Oliver.
Soltorkade tomater.

Tre hundraser du skulle vilja prova på/kan tänka dig att ha, som du inte har/har haft?
Grand Danois.
Bulldogg
Chihauaua.

Tre "saker" du önskar att du var bättre på än vad du redan är?
Att sjunga.
Att lyssna.
Att skratta :)

Tre (icke hundrelaterade?) "ämnen" du skulle offra delar av din fritid för att lära dig mer om?
Ayruveda.
Yoga
Mindfullness.

Tre saker du skulle köpa till dig själv om du hade 10.000:- "över"?
Ny soffa.
Nya mattor.
ny säng.



Ta den ni som vill :)

Kommentarer
Postat av: Vida

Kul att läsa mer om dig.. jag gillar verkligen att göra och läsa utmaningar eftersom man ställer frågor som man kanske inte gör annars.



kram

2009-01-26 @ 22:00:48
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Surya

oj jag har precis utmanat dig på samma, hehe. men då fick jag ju läsa om dig! jättekul gumman!!!

Du jag ska dra till akuten nu, måste se vad fan dethär är.

Tack för alla kommentarer hos mig, du e bäst!!!

Kramar

2009-01-26 @ 23:20:33
URL: http://www.poppelena.blogspot.com
Postat av: Emma

Morning

Kul att läsa mer om dig

Ha en fin dag

kram

Emma

2009-01-27 @ 08:07:05
URL: http://livskrafter.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt att läsa mer om dig. Du är alltid välkommen ner till Skåne!

2009-01-27 @ 13:03:54
URL: http://mariasbetraktelser.blogg.se/
Postat av: Maja

vilken mysig blogg. riktigt sagolik :)

2009-01-28 @ 10:11:28
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Ja, och det är kul att läsa om er också,,, kul att se lite mer och lite djupare i de människor som äger de bloggar jag läser :)



Kramar

2009-01-31 @ 12:29:52
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0