The Beckoning of lovely

Kolla in detta,,,





Kolla in hos Svante Odmark,,,som har bloggen "det gula paraplyet" så får ni veta mer om hur ni kan vara med i detta otroligt roliga äventyr :-) som miss Amy i USA har startat :-)
Var med och samla in saker till den film som hon ska göra,,,,
Det kan vara vad som helst typ: 
 
Det vore väldans kul om ni tar chansen att skicka in alla fina, "lovely" saker ni gjort till Amy så att de kan komma med i filmen, och väldans kul om ni vill skicka en kopia till den här bloggen - så att den kan bli till det inspirationscenter den vill vara. Här följer en lista på saker som bjuds in att vara med i den film som ska göras på 100 dagar mellan den 20 januari och den 29 april:

Musik av alla sorter
Band
Singer-Songwriters
Videor
Kortfilmer
Animerade filmer
Målningar
Teckningar
Konst
Illustrationer
Sanna berättelser
Påhittade berättelser
Dikter
Listor
Monologer
Pjäser
Dans
Uppfinningar
Hantverk
Fotografier
Bilder tagna med mobilen
Arkitektur
Design
Kulinariska kreationer
Dagboksanteckningar
Kollage
Sandslott
Allt möjligt

Så, kära besökare, berätta för dina barn, bonusbarn, vänners barn, syskonbarn, barnbarn, och för alla dina vuxenvänner och deras inre barn, om detta! Hjälp mig att sprida medvetenheten! Vi har 16 dagar på oss, innan almanackan visar 20 januari...

Kommentarer
Postat av: Imagine

Vindensmelodi var ett fint bloggnamn tycker jag. Önskar dig en god fortsättning på det nya året!



/ Imagine

2009-01-04 @ 19:16:12
URL: http://photoimagine.wordpress.com
Postat av: Anonym

Visst är det coolt! Har följt Svantes andra blogg ett tag och tänkt mycket på det här projektet när han visade filmen där första gången men inte kommit så mycket längre.. nu har jag skickat in massa bilder för jag grämer ihjäl mig om jag vet att jag tänkte tanken men sen inte gjorde det... Så idag tog jag mig i kragen men det är så coolt att våra inlägg kom parallelt. Ska du skicka in något?



När du skriver "fränt" så ler jag alltid.. har en gammal kompis från Dalarna som alltid använder det och jag hör hennes röst i huvudet. Hoppas verkligen att vi ses på den där bloggträffen. Ska fika med Chissra på fredag så då ska vi prata ihop oss lite mer..



Kram

2009-01-04 @ 19:22:15
Postat av: vindensmelodi svarar

:-)) Hahhaaaa,,,ja, det var Fränt :-)) Jag använder ju det uttrycket ofta,,,,jo, jag har skickat in en hel drös med bilder,,,,tänker presic detsamma som dej,,,, och visst ses vi på bloggträffen,,,det kan jag ju inte missa!!!!



Love

2009-01-04 @ 19:30:46
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Pia

Kul !

2009-01-05 @ 08:30:14
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: ylva

hehehe, klockren video när han hoppar in i väggen eller hur! tänk om man skulle våga...

2009-01-05 @ 11:38:34
URL: http://sakomsolen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0