Nice blog award

Tack snälla Vida  Chissra  och Surya för den fina utmärkelsen!



Med motiveringen från Vida:  
  • Vindens melodi - som var den första som inte känner mig som kommenterade på min blogg och gjorde en hel lördagskväll. Hennes blogg och personlighet är helt fantastisk och när man går in på hennes blogg vet man aldrig vad som väntar men man lämnar den alltid med en känsla av inspiration, glädje eller eftertänksamhet. Hon är verkligen en vindens melodi och om man lyssnar så tar livet nya dimensioner.
  • Och motiveringen från Surya:

  • Vindensmelodi - en vacker, djup, rolig blogg att följa!


  • Motiveringen från: Chissra: VIndensmelodi: Går rakt in i hjärtat och man tänker efter och värms av hennes klokhet.



    Jag måste få återkomma med mina nomineringar senare, Tack tack söta ni för denna fina bloggaward :-)


    Kommentarer
    Postat av: Vida

    Den var du väl värd!

    2009-01-02 @ 15:44:39
    URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
    Postat av: vindensmelodi

    Tack söta du :-) kramen

    2009-01-03 @ 17:11:41
    URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0