En omgång till.

Lovar du att vara ärlig? Ja
Låt just nu: Hallelujha med Kurt Nilsen
Om du röker: Någon enstaka gång.
Beroende av: snus o böcker
Favoritkaraktär(er) i bok: Den typiska gamla kvinnan som ser tillbaka på sitt liv.
Vem behöver du mest just nu: ja säg det, jag vet i alla fall VAD jag mest behöver just nu : Lugn och ro.
Vad tror folk om dig: Att jag är en gladskit!
Stämmer det: Ja, det tycker jag,,,men jag har djupa sidor också :-)
Vad säger du för att imponera på någon: Sanningen
Hur imponerar man på dig: Genom att vara ärlig, öppen och framförallt ödmjuk inför livet.
Brukar du skratta för dig själv? Ja.
Vad står det i ditt senast inkomna sms: "Ok, hoppas att dom var lite loja idag då,,,,,"
Vilken är din favoritmålning?: Ett älskande par.
Äger du några converse: Ursäkta om jag är dum nu,,,men vad är det?
Festar du mycket: Nej.
Är du allergisk i mot något: Vet inte riktigt.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Har du haft sex idag: Ha ha skulle inte tro det.... är singel sedan länge
Nästa mål i ditt liv: Att hitta mig själv :-)
Hur svarar du i mobilen: Mitt namn eller,,,Ja Hallå
Vem ringde du senast: Mitt ex.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Vi är hemma nu och det har gått bra,,,"
Antal sömntimmar inatt: 7
Sov du ensam: Nej, min dotter sov bredvid.
Tycker du om din pappa: Oh Ja!!! Och saknar honom fruktansvärt mycket också!!!
Brukar du komma i tid: Alltid
När mår du bra: När jag inte har några krav på mig, och får vara lite för mig själv,,,typ i hängmattan med en god bok,,,eller får meditera en stund.
När blev du fotad senast: I Fredags.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, rött och grönt.
Vad tycker du om fötter: Lika som alla andra kroppsdelar.
Är du smart: Njaeoo,,, jag har ju i alla fall en universitetsutbildning,,,men att vara smart kan inte alltid mätas i så´na saker,,,det är så mycket mer och ett så mycket större begrepp!
Är du aktiv i skolan: Nej, men skulle gärna sätta mig i skolbänken igen.
Vem/vilka saknar du just nu: Min Pappa!
Favorit dryck på morgonen: Kaffe eller The
Rakar du benen: Jo man får allt ansa i djungeln ibland
När brukar du gå och lägga dig: Allt mellan 22-01
Är du blyg:Nej inte som oftast,,,men om det gäller en kärleksrelation kan jag bli det.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är faktiskt roligare, men det sker ju sällan nu förtiden.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo!
Har du spytt offentligt: Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj,,,, ingen aning,,,,
Använder du stjärnor eller kajal: kajal
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mamma, Pappa, Bror och mina barn.
Är du nöjd med ditt liv: för det mesta - jag börjar inse att alla har sina ryggsäckar fulla på ett eller annat vis, och att byta med någon skulle inte göra något bättre,,,och eftersom jag inte vill byta,,så förmodar jag att det är att vara rätt nöjd ändå.
Om inte, vad vill du ändra på:
Är du bortskämd:
Njae,,,ibland kanske.



ta den ni som vill :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande att läsa lite mer om Dig



kramisen

Emma

2009-01-08 @ 08:09:02
URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0