Nominerad :-) av Chissra och Maria.




Ett stort tack till Chissra,,,, mellan mig och Gud, för att hon har nominerat mig :-)
Med motiveringen:
Vindens melodi: Vacker logg med tänvärda texter. Hon skriver melodiskt och harmoniskt med stor insikt.


Även ett stort Tack till Mariasbetraktelser - Maria, som också nominerat mig, med motiveringen:
Vindens Melodi: En mycket tänkvärd blogg med en bloggare som alltid stöttar.

Tack, jag känner mig mycket hedrad och stolt :-)
Nu har jag bestämt mig för ytterligare 7 bloggar som jag nominerar, och det är följande:



Chissra - mellanmigochgud:  För en härlig blogg, med mycket intressant att läsa, både allvar och roligheter.

Nina - nina på johangården: En vacker blogg av en valonprinsessa,,,precis som jag. Härliga hantverk och vackra bilder.

Di - diqueen: En blogg med vackra dikter och otroliga bilder att vila ögonen på. 

My - mellanhimelochjord:   En skojig blogg och ,,,ja, om precis allt mellan himmel och jord.

Levaidag - Anne: För din varma blogg, med kämparglöd och vilja av stål.

Christofer - christofersfotoblogg: För en underbar fotograf, med underbarta bilder.

Unoett - Anita och Uno: För en blogg som är om livet och allt däremmellan.


Till er som blivit nominerade så gäller följande: ni kopierar loggan, och nominerar sen själva 7 stycken bloggar ni nominerar och länkar till. Det ska bli spännande att se vilka bloggar ni tycker är tänkvärda och som ni läser.



Tack Chissra :-)   och Maria - Ni är goa´ :-)

Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Och så går det runt, runt och runt igen :-D

2008-08-25 @ 14:02:25
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

Hahhaaaa :-)) :-)) ASG!!!! Ja, men rätt kul är det :-)

Passa dig,,,du kommer nog att få en nominering snart igen ;-)



Kram

2008-08-25 @ 15:50:09
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Myy

Tack för nomineringen! Jätte skoj, nu ska jag ut och surfa (på nätet). Har som mål att lära mig surfa på vatten också. Men det får bli en annan dag...

2008-08-26 @ 13:25:23
Postat av: Anne

Tusen tack för nomineringen!!!

Alltid gott att läsa din blogg och några till som jag följer, men jag orkar dessvärre inte göra alla små finesser som många gör i sina bloggar.

Men jag läser så ofta jag orkar!

Jättefin sida du fått till...får läsa ikapp alla dina nya kommentarer åxå.

2008-08-27 @ 02:44:17
URL: http://levaidag.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

Myy: Hahhaa :-)) Jag har bara provat att surfa en gång, och det gick inte bra :-))



Anne: Den är du verkligen värd!

Ta den tid du behöver,,,och man måste ju inte fixa och trixa i bloggen,,,bara det att jag blir så less ibland, och vill göra nýtt :-))

2008-08-27 @ 09:42:49
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Anita o Uno

Tack för nomineringen. Jag blev så glad.Men jag tittade som sagt bara på den andra nomineringen som du fått. Jag har nu skickat vidare. Kul, men jag kunde inte få in en direktlänk till mina bloggare.

Kram

2008-08-27 @ 14:04:40
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

Varsågod,,,jag ska genast in och kolla ;-)



Kramiz

2008-08-27 @ 15:39:46
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0