Frosten biter i,,,

Foto taget av Christofer Eriksson i vindeln - västerbottenBild tagen i Hällnäs - Västerbotten av Christofer Eriksson. Foton tagna av Christofer Eriksson i vindeln, Västerbotten.

,,,och karg blir vintern, men när frosten slår till och vintern kommer är det dags för vila,,, vila för att kunna leva upp igen och leva livet i full blom till sommaren. Det är som för oss människor - ibland behöver vi frostas in lite, och gå i dvala,,,spara på reserverna, för att kunna blomstra och växa oss starka när viloperioden är över.


Dessa underbart vackra bilder är tagna av Christofer Eriksson. Han har otroligt vackra bilder och en fantastik fotoblogg. Besök honom och dröm dig bort i en underbar värld av vackra naturfoton!

Tack Christofer för att jag får låna dina bilder :-)


Kommentarer
Postat av: Vida

Oj vilka vackra bilder. Ja, nog går man lite i idé och det blir mer tid för eftertanke.



Varm kram i frosten



Liv

2008-11-27 @ 23:09:32
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Anne

Var inne på hans sida nu och bilderna är hänförande!



Tack för att du påminnt mig om hans sida igen.

2008-11-30 @ 23:33:08
URL: http://levaidag.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

Vida: Ja, jag tror vi behöver denna viloperiod,,,över vintern :-)

Kramar...





Anne: Mmmm, visst är han underbart duktig :-) Jag blir lika hänförd varje gång jag med,,, jag har ju förmånen att få träffa Christoffer som bor här i Västerbotten,,, och han är otroligt duktig på att skriva också :-)

Kram på dig.

2008-12-01 @ 08:58:37
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0