Tre,,,,

Tre platser jag bott på:   Boden, Stockholm, Umeå.

Tre jobb jag haft:  Tältmission på Hoppets stjärna, Nordbetong, På golfbana.

Tre maträtter jag älskar:  Palt, pasta, kinesiskt.

Tre viktiga händelser i mitt liv:  Min födelse, mina barns födelse,,, den tredje kanske inte har hänt ännu :-))

Tre saker jag skulle ta med mig om huset börjar brinna:  Allt levande i huset.  Mina fotoalbum, Mina tavlor.

Tre ordspråk jag gillar:  "Tänk på att det är i motvind som en fågel lyfter"   " Tag först bort bjälken i ditt eget öga"   " Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"

Tre intressen jag har:  Djur, inredning, Andlighet.

Tre böcker jag läst som fastnat:  "Nu vill jag sjunga dig milda sånger"    "Mamma sa att jag var sjuk"     "ökenblomman"

Tre sånger jag älskar att höra/sjunga:  Hallelujah, I will always love you, Håll mitt hjärta.

Tre Tack jag vill ge:  Tack Gud, Tack alla bloggvänner, Tack alla mina hjärtevänner.



Kopiera gärna och svara på TRE frågor om dig själv.

Kommentarer
Postat av: Vida

Den där snor jag och den kommer en av de kommande dagarna.. har en annan utmaning som kommer först. Hoppas du har en härlig dag och passar på att göra fina snöänglar.



Varm kram från Liv som hoppas vi ses i Februari :)

2008-12-04 @ 17:00:42
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: vindensmelodi svarar

Liv: Ja, gör det,,,det ska bli spännande att se vad du svarar sedan :-) Och idag har det blivit en och annan snöängel faktiskt :-)) :-)) Det bara vräker ner hela tiden,,,vi har över 1 meter snö nu :-)

Jag hoppas också att vi ses i februari :-)



Kramar i massor.

2008-12-04 @ 21:38:24
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Vida

Nu har jag gjort den här :)

2008-12-06 @ 21:50:39
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: vindensmelodi svarar

Spännande,,,jag kollar direkt :-)

Kram

2008-12-08 @ 09:19:09
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0