Tack,,,

,,,, Mariasbetraktelser och Vida  för den fina bloggblomman!





Det värmer nu i vintertider att få en utmärkelse som denna,,,jag blir lika glad varje gång,,,det är som små pärlor att bevara i hjärtat. Och dessa små vackra pärlor kommer jag att kunna plocka fram i tider då det känns tungt och motigt,,, tack söta ni för det :-)
Jag har fått den en gång och gett den vidare,,, denna gång får den gå vidare i cyber rymden till alla som vill ha en utmärkelse och kanske inte fått någon.
Till alla er som är utan utmärkelser tillägnar jag denna blomma,,, en juleblomma! För kärleken i cybervärlden :-)

Tack,,,,

Vida och Mariasbetraktelser.  

Kommentarer
Postat av: Emma

Den är du värd. Glöm inte det

kram

Emma

2008-12-04 @ 17:54:58
URL: http://livskrafter.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

Emma: Tack,,,nej jag ska inte glömma det :-) Tack!!!

Varma kramar

2008-12-04 @ 21:36:34
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0