Nominerad av The adventure of life - Vida.




Jag har blivit nominerad av The adventure of life :-) Tack, det känns otroligt tillfredställende att få en nominering,,,, eftersom ide´n bakom mitt bloggande överhuvudtaget är att beröra människor, och lyfta människor, få fram de bästa ur alla,,,,att insperera till nya tankar, ödmjukhet inför sig själv och livet. Att finna sig själv och finna sin egen sanning och sin egen ro.
Hon gav motiveringen:

Vindens melodi : för att hennes virvlande melodi sätter mina tankar i rörelse och får mig att lyfta blicken uppåt.

Tack kära Vida! för nomineringen. Du har redan två nomineringar, och nu får du din tredje,,,för det tror jag att många med mig håller med om att din blogg är i rätt anda.

Jag nominerar nu följande 7 bloggar/personer:

The adventure of life - Vida : För din otroligt tänkvärda blogg, ditt härliga sätt att skriva och din ödmjukhet för livet, och din finurlighet.

Carpe Diem - Elisabeth : För din kamp, dina vackra ord och din underbart målande blogg, med längtan, lidelse,sorg och goda dagar på samma gång,,,du beskriver det så vackert även om det är en kamp.

Jagefrisk - Madde : För din Ooooootroliga kämparglöd, livsglädje och possitivitet. Du kämpar och i din kamp så får andra människor del av ditt liv och din sprudlande energi,,, din karisma formligen sprider sig genom kablarna ut i cyberrymden och in i alla läsares hjärtan!

Mariasbetraktelser - Maria : För att du berör mig med dina tankar och dina ord, som jag känner igen mig så mycket i. För din kamp och din vilja att förändra och förändras.

Enbart - PC : För att din blogg lusläste jag när jag hittade den, och delade dina tankar och ord med skratt och tårar, för att du har den människosyn som jag gillar och umgås med alla kategorier av folk. Du har ett brilliant sätt att skriva på, medryckande och målande.

Livskrafter  : En otroligt vacker blogg, som riktigt förgyller tillvaron i livet med guldkant, vackra bilder, vackra och tänkvärda texter, dikter som borrar sig fast i hjärtat,,,rakt och ärligt!

Fairymary´s  : För att du är en av de underbaraste människorna jag mött, och du har berört mig, och har för alltid en del av mitt hjärta. Din blogg är vacker, tänkvärd och sinnlig att läsa.



Till er som blivit nominerade så gäller följande: ni kopierar loggan, och nominerar sen själva 7 stycken bloggar ni nominerar och länkar till. Det ska bli spännande att se vilka bloggar ni tycker är tänkvärda och som ni läser.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men TACK vad genuint glad jag blir...blir nästan lite rörd faktiskt.

Ska ta tag i detta så fort jag kommer hem för jag sitter på jobbet nu



Himlens alla stjärnor till dig och en jättekram



(hoppas det är ok om jag länkar till din fina blogg)

/Emma

2008-08-19 @ 08:28:33
URL: http://livskrafter.blogg.se/
Postat av: Vida

Tack snälla!!

2008-08-19 @ 09:43:23
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com
Postat av: vindensmelodi svarar

Emma: Självklart får du länka till mig,,,, jag har gjort detsamma ;-) Kram på dig.



Vida: Varsågod, det är du verkligen värd :-)

2008-08-19 @ 10:56:23
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Jag tackar för nomineringen och har sett till att sända vidare till ytterligare personer.

2008-08-19 @ 11:15:49
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så jättemycket för nomineringen

2008-08-19 @ 13:11:48
URL: http://mariasbetraktelser.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi svarar

PC och Maria,,, det är ni värda :-) Varsågoda.

2008-08-19 @ 13:27:24
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde

åh tack så hemskt mycket..! ska nominera 7 st så fort jag kan skriva mer. kram!

2008-08-20 @ 16:49:46
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Det var ett självklart val :-) Du e´underbar, och jag såg att du hade fler nomineringar ;-)

Kram på dig!

2008-08-20 @ 18:15:56
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0