Engla

Du lilla barn som blivit bragd om livet, som fick sluta så tragiskt och hemskt. Det värker i hjärtat, ja det gör faktiskt riktigt fysiskt ont när jag ser bilden på dig.
Jag tänker på mina egna barn, hur skulle jag överleva om något sådant hände mig? Det är ofattbart, att vi lever i en värld där små oskyldiga barn dödas. Helt ofattbart.... Hur kan sån´t här hända?
Hur ska vi våga tro på männskligeheten igen, våga skaffa fler barn till denna värld?
Tänk att du hade ett namn som blev du - Att en ängel hette Engla!
Nu är du en kanske en liten Engel, som vakar över andra barn.
Jag tänder ett ljus för dig än en gång och ber en bön.


image6
Bilden kommer från fotoakuten
http://www.fotoakuten.se


Lyssna på englas vackra sång som är skriven och tillägnad henne:

Englas sång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0