En rolig historia.

Storjägaren kom in på baren och började skryta om att han kände igen hudar och kulhål på nedfallet vilt. Han sa "sätt på mig en ögonbindel och ge mig en öl, och ta hit lite hudar så ska jag tala om för er vad det är för djur och hur det blivit dödat"
Vadet antogs och han började känna på första skinnet.
"Antilop, skjutet med en 22:a"
Och det var rätt. Nästa.
"Tiger, skjutet med en 308:a"
Rätt igen, och en ny öl.
Så höll kvällen på och till sist ragglade han hem och lade sig. Nästa morgon när han vaknade och tittade sig i spegeln såg han att han fått ett rejält blåöga. Han sa till frun.
"Visserligen var jag full igår, men inte slogs jag väl?"
"Nää, svarade frun, det var jag som gav dig snytingen! Du kom hem och lade dig, satte handen innanför mina trosor och gnuggade lite och sedan sa du,,,
,,,Skunk, dödad med yxa!"

:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0